Spelpoesi

Det här är ett projekt/experiment, där jag provar om det går att blanda spel med poesi.

Under hösten 09 kommer jag börja publicera poetiska texter som handlar om spel här. Vad texten handlar om för spel kommer inte avslöjas, utan det är upp till läsaren att tolka och avgöra själv.

Jag satsar på att kunna åstadkomma åtminstone en text i veckan, och är just nu i fart med att öva på att förmedla spelupplevelser på det här sättet. Jag hoppas att kunna tillföra något originellt till Sveriges spel- och bloggklimat, och hoppas projektet blir en framgång.

Vi ses i höst!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Cool grej!

2009-11-02 @ 21:24:02
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0